[Halo] Středoškolská Liga

Zdeněk Krákora zdenek.krakora at centrum.cz
Wed Mar 23 11:36:34 CET 2011

ahoj,

zdravím všechny frisbeečkáře a hlavně ty, kteří se zajímají a podporují středoškolskou ligu.

Máme za sebou finálový halový turnaj v Praze - vítězem se stalo Gymnázia Jírovcova České Budějovice když o bod porazili Gymnázium Třeboň, třetí místo získalo Gymnázium Nad Alejí Praha ... Spirit Jiráskovo gymnázium Náchod.

Bližší výsledky můžete najít na http://www.zazo.cz/skoly/

na těchto stránkách můžete najít i kompletní výsledky z předešlých turnajů a také veškeré informace týkající se středoškolské ligy, v které je v tuto chvílu účastno již přes 20 škol. Jsem moc rád, že další školy přibývají a podpoříme jakoukoliv aktivitu frisbee týmů. (slyšel jsem o aktivitách P7 - tak honem do toho)

Děkuji tímto i Carlosovi (potažmo ČALDu za podporu tohoto projektu), samozřejmé díky patří těm, kdo se již od středoškolské tými starají ...

Kraky