[Halo] zbytky 5U veci z wucc tematikou

Lucie Frisova lucie at iynf.org
Tue May 10 11:29:21 CEST 2011

Ahoj,

v posledni do-objednavce wucc mi 5U poslali par veci spatne, takze
nekteri neco nemaji a neco mi prebyva.
Pokud byste o nektery kousek meli zajem, dejte mi vedet, nejlepe do
18/5, protoze pak o jejich osudu rozhodnu jinak.
Jsou to posledni veci z wucc tematikou, nic jineho uz nebude. Vse je nove.

Modry sublimovany dres s potiskem WUCC (tancici dum vzadu, Tyn a
staromestka radnice ve predu), typ Fusion 135 fabric, cca 600,- uz i s
poplatky okolo
1x damsky M
1x pansky S

1x zeleny dres WUCC maly potisk ve predu, v zadu nad zadkem Tyn a
staromestka radnice, kolo z Orloje, tym Fusion 135 fabric, velikost
pansky XL, cca 420,- i s poplatky okolo

bile kratasy potisk WUCC modro zeleny na strane, velikost XS (cca 350,-)
sede kratasy potisk WUCC decentni pouze napis worlds: (cca 350,-)
velikost L
velikost XL

bila mikina White Hydro jacket, logo worlds na prsou, vzadu nad zadkem
drobny napis a datum akce panska XL (cca 670,-)

Lucie, PD