[Halo] HH cup - večeře

Štěpán Materna stepan.materna at centrum.cz
Mon Oct 24 11:20:07 CEST 2011

Ahoj,

omlouvám se všem, kteří nebudou na HH cupu a tim pádem se jich to netýká.

Posílal jsem email všem přihlášeným hráčům, ale zdá se, že to spoustě lidem popadalo do spamu, tak volím ještě tuto cestu.

Vypadá to, že party bude ve Vypáleném koťátku a večeři obstará HamTam catering - pro úspěšné napolánování potřebujeme vědět co možná nejpřesnější počet lidí, kteří by se chtěli po HH cupu společně najíst.

Prosím všechny hráče, kteří mi ještě nenapsali, aby mi co nejrychleji (DNES?) napsali jen stručně, zda se na večeři chystají, nebo ne (popř. preferenci maso/nemaso).

Pro představu, menu by mohlo vypadat následovně:

polevka z cervene cocky 30,-
gulas s cibuli a chlebem  90,- / vegetarianske curry s chlebem 90,-

Popripade pro zajemce cernomorsky salat 45,-/100 gr

DÍKY

Štěpán, Prague Devils