[Halo] HHcup 2011 - pro spottery

Petr Medek petr.medek at gmail.com
Tue Sep 27 15:16:15 CEST 2011

Ahoj

Prave jsem narazil uz na druheho cloveka, ktery si myslel, ze HHcup je zitra.
Takze pro jistotu: bezte si zitra do Knezevse koukat na letadla - proc
ne. Ale turnaj tam probehne az za mesic - v patek 28.10.

Co se tyce kapacity, zbyva par mist. Jeste dnes nebo zitra bude
registrace uzavrena a pak uz pujdem jenom mailem na waiting list.

Tak pekne babi leto
P.