[Halo] ME 2013 beach ultimate

Míša Čakrtová misa.cakrtova at gmail.com
Tue Dec 11 16:00:15 CET 2012

Na plážové mistrovství se chystá také český ženský tým.
Chcete-li hrát za ženy, napište mně. :)

Reprezentace je samozřejmě otevřená všem českým hráčkám; na jaře proběhne
soustředění, na kterém by se v případě převisu vybralo, kdo pojede.

Není to levná záležitost a je to až v červnu, ale pokud alespoň uvažujete,
že byste jely, ozvěte se... (Mně vyšlo trochu nižší číslo než Martinovi...
:)

Míša