[Halo] Sranda outdoor turnaj

tom.nemecek at email.cz tom.nemecek at email.cz
Thu Mar 1 00:45:22 CET 2012

Nazdar lidi,

po úspěších Opičárny, FUJárny, PartiePinčlů, SFT.. bych se vás chtěl zeptat,
jestli byste se chtěli zúčastnit obdobného turnaje i někdy na jaře? Mám
pocit, že tu takový outdoorový turnaj pro začínající a sranda týmy trochu
chybí. Pokud bude od vás zájem, tak bych ho zorganizoval (jestli se toho
nechce ujmout někdo z vás).

Idea je tedy obdobná..
KDY: jeden den - nejspíš 14.4. (místo původního termínu Training campu)
KDE: někde v Praze, uvítám kontakty, možnosti, návrhy..
KDO: 7vs7 hráčů, max 2 výrazněji pokročilý hráči
Za Kolik? ..tak aby se pokrylo hřiště + nějaký ten skalp pro vítěze.

Prosím napište mi předběžně jestli byste se chtěli zúčastnit (řekněme do
týdne) a jestli mám celou akci rozjíždět.
Pokud by se chtěl někdo podílet na organizování přímo na místě, budu rád.

Tomáš Tov Němeček, PE