[Halo] Méďa - FUJ s X-COMputers.eu postoupil do celostátního finále soutěže Živnostník roku a potřebuje vaši podporu

v.prusak v.prusak at seznam.cz
Thu Nov 8 22:55:21 CET 2012

Ahoj,

vyhrál jsem krajské kolo soutěže Živnostník roku 2012 a tím jsem se dostal do celostátního finále, kde rozhoduje SMS hlasování. Abych se dostal mezi TOP5, kteří předstoupí před finálovou porotu, potřebuji vaši pomoc.
Prosím podpořte mne posláním SMS ve tvaru "ZIV 14" na číslo 900 11 09. (Přesný tvar zprávy je: velká písmena ZIV, mezera, číslo 14.)
Z každého čísla je možné poslat až 10 hlasů. Cena jedné SMS je 9 Kč. Budu rád, když pošlete všech 10 SMS, pomůžete mi tak desetkrát víc, ale i jediná zpráva může rozhodnout. Pokud navíc tuto výzvu rozšíříte mezi svými rodinami, známými a kolegy v práci, pomůžete mi tak ještě víc. Hlasování trvá do konce tohoto týdne (neděle 11. 11. 2012).
Další informace naleznete na http://www.x-computers.eu/s/reference/121102-zivnostnik-sms

Mnohokrát děkuji!

Méďa - FUJ