[Halo] Pozvanka na 1. halu

Petr Medek petr.medek at gmail.com
Mon Nov 12 11:26:26 CET 2012

Ahoj

Prihlasovani je uzavreny a pokud jsem na nikoho nezapomnel, turnaj se
akorat naplnil. Bereme tedy vsechny.
Takze pro jistotu (a po zkusenosti z lonska :-) posilam seznam prihlasenych
tymu vsem at si to muzete zkontrolovat. Dalsi info (rozpis) uz pujde na
lidi co nam psali.

OPEN: Pd, FUJ, ZZ, TREE, Tios, Peacegg, Juniori, FS, VM, TM
WOMEN: Pd, FUJ, ZZ, 3SB, Juniorky, ATRUC, FS, VM, P7

Jo a kdyz uz spamuju, tak mi muzete napsat preference na
dopoledni/odpoledni skupinu, pokusime se k tomu prihlednout.

Tak za 2 tydny
P.