[Halo] české highlighty

Vojtěch Palouš vvv.vojta at gmail.com
Wed Apr 10 16:27:59 CEST 2013

Zdravím všechny.

Už před časem mě napadlo, že začíná být trochu škoda, že nevznikají žádné
české ultimate highlighty, protože bych na ně strašně rád koukal ;) a
jelikož je nemožný, aby to dělal někdo mimo frisbee, tak jsem si říkal, že
bychom to vlastně mohli dělat sami. A tak jsem došel k závěru, že pokud
najdu někoho, kdo by to s mou pomocí sestříhal, což se mi po oslovení
Martiny podařilo, tak jediný, co bude chybět budou záznamy. No a tady by
přicházela na řadu celá frisbee komunita :) Kdyby totiž i jen polovina týmů
vzala s sebou na turnaj kameru, tak by se podle mě celkem záhy dal nasbírat
materiál na highlighty, jediné co by ostatní týmy musely udělat, by bylo
poskytnutí těchto nahrávek přes nějaké internetové úložiště.

Tudíž, pokud by měl Váš tým zájem, nabízím možnost zúčastnit se pokusu o
tvorbu českých highlightů. Vezměte s sebou na první ligový turnaj kameru,
natočte svoje zápasy a já Vám řeknu, co s nahrávkami. A snad se nám to
podaří!
Pokud zájem nemáte... tak sorry za spam ;)

DVojta