[Halo] hajlajty

Vojtěch Palouš vvv.vojta at gmail.com
Fri Apr 19 13:54:09 CEST 2013

Ahoj!
Tak se tak všichni pomalu přesouváme na první ligovej turnaj do Havlíčkova
Brodu a s tím se blíží i ten moment, kolik že se nám tam sejde kamer! Já
doufám, že co nejvíc samozřejmě :)
Jinak jsem chtěl navrhnout pár takových organizačních věcí.
Za prvé: Pojďme se s tím točením navzájem střídat! Je jasný, že nemůžu
točit, když hraju, tudíž nenatočím vlastní tým, ale právě naopak by to
mohlo fungovat! Tím chci říct, že pokud nemáte vlastního kameramana ;) tak
se vždycky můžete dohodnout s jinym týmem na principu "já natočim tebe, ty
natočíš mě"
Za druhé: Točte prosím jen jednotlivé body, případně nějakou krátkou oslavu
po skórování, timeouty ani čas mezi body prosím netočte. Ne že by to nebyl
zajímavej materiál, ale následná downloado-uploadovací komunikace by byla
díky mnohem větším videům časově mnohem náročnější.
Za třetí: Pokud máte stativ, kameru nebo dobrej foťák, prostě cokoli co by
se při natáčení mohlo hodit a nebude vás to otravovat, tak to vemte s sebou
i přesto, že váš tým třeba už kameru bere! Při nejhorším si zahrajeme na
Japonce, trocha záběrů navíc nikdy neuškodí. A ideálně mi to na turnaji
nahlašte, aby byl někdo, kdo ví o případných zásobách.
Za čtvrté: Budu s sebou mít počítač, tudíž pokud byste se třeba nechtěli
plácat s nahráváním na net, nebo by vám na kameře došlo místo, tak mě
vyhledejte a rovnou to ke mně hodíte.

To je asi vše, omlouvám se, že takhle otravuju, ale štěstí přeje
připraveným.
Buďte dobrý.
DV.