[Halo] highlights

Vojtěch Palouš vvv.vojta at gmail.com
Tue Apr 23 16:22:30 CEST 2013

Ahoj!
První liga je za námi a já si nemohl nevšimnout, že ne málo z Vás mělo s
sebou kameru a nahrávali jste svoje i cizí zápasy! V první řadě díky moc!
No a teď abychom z toho měli nějaký výstup, co s tím? Konop mi nabídl FTP,
kam byste mohli své nahrávky uploadovat, zde je postup:

"Potřebuješ k tomu nějakého ftp klienta.
 Nejjednodušší je asi si stáhnout a nainstalovat Total Commander.
 Tam v menu dát Síť - Připojit k serveru
 Tam dáš nové připojení a vyplníš tam

 ultimate.skudce.net (název relace i hostitel)
 anonymní přihlášení
 login: Ultimate
 heslo: high123_

 Pak stačí dát připojit a zbytek už snad zvládneš."

Není to složitý, ale samozřejmě můžete použít cokoli jiného. Pokud byste to
například chtěli nahrát na uložto, stačí když mi pak pošlete link, ze
kterého to budu moct stáhnout.
Nemusíte nijak nic upravovat, pokud se Vám nechce, já se tím už nějak
proberu.
Tak ještě jednou díky moc za spolupráci.
DV.
P.S.: čím dřív budu mít materiál, tím dřív bude první video ;)