[Halo] Masters division na xEUCF 2013

Hana Pevná hana.pevna at cald.cz
Tue Apr 30 12:33:28 CEST 2013

Zdravím všechny,

v rámci letošního finále Evropské ligy v Bordeaux (xEUCF) 2013 se bude mimo
jiné soutěžit i v kategorii Masters. Zajímalo by nás, zda je v ČR zájem
účastnit se xEUCF právě v kategorii Masters. Každý region má 2 spoty, v
případě malého zájmu v některých regionech budou místa postoupena regionům
s větším zájmem. Turnaj v této kategorii bude probíhat pouze dva dny a
finále se odehraje v sobotu jako "zápas dne". V neděli již tedy žádné
Masters zápasy probíhat nebudou. V případě zájmu, prosím, aby mě zástupce
týmu kontaktoval *do 10. května* a já mu zašlu doplňující informace.

Za VR ČALD,
Hani