[Halo] Prosba

z.matejka at seznam.cz z.matejka at seznam.cz
Mon May 20 16:39:54 CEST 2013

Ahoj

omlouvám se za spam, ale potřeboval bych pomoci.

Hledám někoho, kdo je vlastníkem IN-KARTY Českých Drah, která má konec
platnosti v rozmezí od srpna 2013 do května 2014.

Pokud by se někdo takový našel, mám zájem si jeho kartu převést na sebe a
jemu bych byl schopen dát částku 500 Kč.

Jenom pro vysvětlení, proč to dělám. Na každou IN-KARTU lze nahrát aplikaci
IN100 ( neomezená síťová jízdenka do 1.třídy ), která stojí 22.900 Kč na
rok. Bohužel na kratší dobu nelze aplikci IN100 získat. Jedinou vyjímkou je
nahrání aplikace, pokud je platnost karty kratší, než jeden rok. V takovém
případě lze aplikaci nahrát do data platnosti karty, s tím, že se platí 70
Kč za den. Pokud se tedy aplikace nahraje například měsíc před koncem
platnosti, stojí 2.100 Kč, pokud se nahraje10 dní před koncem platnosti
karty, stojí 700 Kč atd.. Vzhledem k tomu, že bych se rád pár dní neomezeně
povozil vlakem, ale nechce se mi za to dávat 22.900 Kč, volím tuto cestu.

Pošli to prosím svým známým a pokud se najde někdo, koho hledám, ať mě
určitě kontaktuje.

Díky moc.

Zdenda - Mimolety Chotěboř