[Halo] Beach festival 2013

Zdeněk Krákora zdenek.krakora at centrum.cz
Fri May 24 16:14:45 CEST 2013

ahoj všichni,

při pořádání středoškolské ligy jsem se dostal na kontak na člověka, který vede asociaci plážových sportů a organizuje Beach festival 2013 www.beachfestival.cz (zatím ale nejsou v provozu :o(  ). Byl jsem požádán o uspořádání "ukázkového" miniturnájku. Beachfestival se koná 29. června 2013 ve Žlutých lázních od 10 hodin. Jak velký prostor budeme mít se ještě jedná. Jeda z myšlenek je dopolední 2 hodiny a odpoledne 2 hodiny s tím, že na turnaj je 1,5 hodiny a půl hodiny ukázek pro veřejnost (tj házet si s lidmi ;) ). dopolední blok by měl být hlavně pro juniory, odpolední "seniorsko-masterská" záležitost. Dopoledne bych viděl nějaký juniorský výběrek, pokud se dá dohromady a odpoledne třeba 3 týmy (ideálně asi pražské). Pokud máte zájem se této příležitosti chopit, budu moc rád, když mě budete kontaktovat. Je také domluven "stánek" na propagaci ČALD, tak pokud se toho taky někdo chtěl chopit, bud
 u rád. Na stánku je možné si určitě také nechat náborové letáčky  ;)

díky Kraky

---

Zdeněk Krákora
zdenek.krakora at centrum.cz