[Halo] Plážový turnaj na Slovensku

Urban Sivák urban.sivak at gmail.com
Tue Feb 11 11:19:00 CET 2014

Zdravím Vás,

píšem Vám ako člen slovenského ultimate frisbee tímu Kus Plastu, ktorý by
chcel cez leto zorganizovať plážový turnaj.
Keďže by išlo o zbrusu nový turnaj, chcem najprv zistiť záujem, či sa nájde
dostatok tímov, čo by prišli podporiť akciu
a radi by si zahrali.
Navyše keď sa tento rok koná WJUC a hlavne WUCC v Lecco, je organizácia
takéhoto turnaja o dosť zložitejšia, aby
prišlo dostatok hráčov.

Rád by som preto zistil, či máte záujem a chuť prísť na Slovensko si zahrať
plážové ultimate pri vodičke, proste leto, voda, pláž, frisbee a hlavne
zábava!

Konalo by sa to v rekreačnej oblasti Rudava, Malé Leváre -
https://maps.google.com/maps?q=48.494142,16.956833&num=1&t=h&z=15

Termín sa stále rieši, zatiaľ to vyzerá, že viac ľudom vyhovuje termín 5-6.7
No ešte by prichádzali možno do úvahy termíny 19-20.7; 26-27.7 v
závislosti, kedy by bol väčší záujem.

Dajte mi teda prosím vedieť, nech sa čím skôr môžem pustiť do organizácie.

S pozdravom Urban