[Halo] španělský team v ČR

Radka Hadlačová yellowpiggy at seznam.cz
Thu Feb 27 10:32:28 CET 2014

Hola hoj.

Ozval se nám do Brna jeden španělský mixový team, který jede na WUCC, že si
právě po WUCC chce udělat cestu skrz Evropu a zahrát si i s dalšími
středoevropskými teamy. A jedou i přes naši republiku a chtěli by si zahrát
i s někým u nás mezi 18. a 20. srpnem. Prve chtěli nějaký team v Brně, že to
mají po cestě, ale asi nejsme úplně schopní teď říct, že nás tu v tu dobu
bude v létě dost, když většina hráčů vlastně ani z Brna není.
Tak mě poprosili, zda bych se neozvala dalším teamům v republice, jestli by
nebyli ochotní třeba uspořádat nějaký menší turnájek nebo přáteláček mezi
tím 18. a 20. srpnem. Už mají tu cestu naplánovanou a fakt by potřebovali si
s někým u nás zahrát ;) Třeba by se nakonec přidal i někdo z Brna, ale
určitě je třeba ještě někoho.

Kdybyste měl někdo zájem, prosím ozvěte se.
Třeba i mně, ať vím, jak se to vyvíjí a nebo taky přímo jemu. Na fb se
jmenuje Aleji Lafayette Supertramp.(https://www.facebook.com/aleji.roman)
Email na něj je alexis.roman409 at gmail.com.
Jakékoli dotazy zase klidně na mě :). Zájemcům můžu poslat i prezentaci o
jejich cestě.

Dík.
Ať to lítá.
Raduš VM