[Halo] atruCUP 2014 - výsledky v rytmu swingu

Matěj Kmínek matej at penzion-rataje.eu
Fri Jul 18 10:28:40 CEST 2014

Hola všem,
na AtruCupu jsem ponechal v dobré víře někomu svůj svítící diodový disk -
modrý. V pátek večer jsem ho pučoval nějakým házečům a to bylo naposledy co
jsem ho viděl - kdyby jste někdo o něm věděl, bylo by to fajn.

Dvak jsem si tam v sobotu hrdě oštítkoval moji láhev na vodu mým jménem a
týmem (aby mi ji jako nikdo nevzal) - a to bylo rovněž naposledy co jsem ji
viděl, takže dtto -> červená soda stream láhev na vodu s dementním nápisem
I love cola je moje..

Díky za info!

http://www.klubpivovarek.cz
Matěj Kmínek