[Halo] Absolventský koncert

Ondrej Rydlo ondra.rydlo at gmail.com
Fri May 9 15:32:04 CEST 2014

Buďte prozdraveni, příznivci kulatého disku,

buďte pozdraveni o to víc, jste-li příznivci aktivit z jiného soudku - ze
soudku (pseudo)umění. Nejste-li, přijměte skromnou omluvu a nenechte se
mnou nadále rušiti.

Jak dozajista mnozí z Vás vědí, bude tomu již nějaký rok, co se věnuji hře
na housle a má kariéra horkotěžko razí ku vrcholu, což s sebou přináší
milou povinnost - pozvat Vás na můj Absolventský koncert. Ten zazní
26.června v 19.00. Více ale v příloze.

Rozhodnete-li se dorazit, bude mi nevýslovným potěšením a vězte, že
formálního oblečení nebude zapotřebí. Kdo by chtěl dorazit s nečím
formálním, povznešeným, či snad dokonce slavnostním, ať je to pak jeho
nálada.

Nebyla by to ale řádná akce, kdyby se k večeru nezašlo na sklenku jemné,
nebo i ostré lihoviny. Oslavit moji houslovou plnoletost, anebo cokoli
jiného bude možnost po koncertě, který bude trvat přibližně hodinu a čtvrt.
Podrobnosti ještě upřesním později.

S přáním prosluněného dne plného pohody,

Ondřej Rýdlo (Čégo)