[Halo] rainbow winter aneb první turnaj v Bohumíně

kuba staniek sworka at email.cz
Mon Nov 24 16:01:38 CET 2014

Přátelé létajícího disku,

rád bych Vás pozval na první turnajovou vlaštovku ze severní Moravy.
Přestože vím, že kalendář je celkem nacpaný turnaji, tak mám pocit, že je
celá řada týmů, které se na turnaje nedostanou kvůli jejich kapacitě. A pro
tyto týmy bychom chtěli uspořádat nový turnaj. Pokud byste měli zájem si
přijet zahrát, tak mi dejte co nejdříve vědět a to nejpozději do konce
listopadu. Dále pokud byste věděli o dalších týmech, které by mohli mít
zájem, tak jim prosím tento mejl přepošlete.

Informace o turnaji:

Termín: 7.- 8.2. 2015

Charakter: easy mix, jeden nováček na lajně si taky zahraje :-)

Místo: Sportovní hala Bohumín (http://www.bospor.info/cz/sportovni-hala/hala
-zakladni-informace/
(http://www.bospor.info/cz/sportovni-hala/hala-zakladni-informace/))

Poplatky: 1000Kč/team fee, 50Kč/player fee (pro potvrzení přihlášky
posílejte team fee na můj osobní účet: 203983828/0600 nejpozději do 10.12.
2014)

Herní systém: systém se bude ladit podle počtu přihlášených týmů, tak aby
každý tým zahrál co nejvíce

Stravování: v blízkosti haly je hned několik restaurací, co se týče
organizace snídaně a další detaily budou poslány obratem dle zájmu týmů.

Spaní: tělocvična DDM, cca 5 min chůze od sportovní haly.

Těším se na vaše odpovědi na sworka at email.cz nebo +420 604 389 691

Za Rainbow Banana

Piškot