[Halo] Bakalářská práce!

Vojtěch Palouš vvv.vojta at gmail.com
Fri Jan 30 12:45:06 CET 2015

Ahoj kamarádi,
potřebuji Vaši pomoc. V rámci svého studia fyzioterapie píši bakalářskou
práci na téma "Porovnání účinků cvičení na ploché a vypouklé straně bosu na
rozložení zatížení plosky a strategii pohybu při chůzi u pacientů s
diagnózou pes planus". Zjednoduše řečeno sháním sportující jedince (2x-4x
týdně běhavý typ sportu), kteří mají ploché nohy (špatná nožní klenba) a
byli by ochotni za mnou cca 2x týdně dorazit cvičit, pravděpodobně do
Motola. Pokud byste si nebyli jisti, zda splňujete mé požadavky (plochá
noha, ještě konzervativně řešitelné), ale měli byste zájem mi pomoci, tak
napište a já si Vás někdy někde vyšetřím a zjistíme to.
Co z toho budete jakožto účastník pokus mít? Krom dobrého pocitu, že jste
mi pomohli, a snad i hmatatelný výsledek ve formě zlepšení klenby, tak také
procházku na cool přístroji, který Vám ukáže spoustu zábavných věcí a ode
mne večeři, na kterou Vás pozvu k sobě domů ;)
Děkuji případným zájemcům, omlouvám se za spam časově vytíženým.
V případě zájmu pište na tento mail (vvv.vojta at gmail.com) s předmětem
"Bakalářská práce".
Díky, čau.
DVojta