[Halo] WOMEN TURNAJ NA Rainbow winter 2016

kuba staniek sworka at email.cz
Mon Nov 30 17:32:02 CET 2015

Přátelé a hlavně milé ženy a dívky,

byl jsem osloven týmem Velká Morava, zda bychom v rámci Rainbow Winter
neudělali turnaj také čistě pro dívky. Mě se tato myšlenka líbila a vzhledem
k tomu, že naše hala disponuje dvěmi vhodnými hřišti na ultimate, tak jsme
se rozhodli vyjít vstříc. Takže dívčí týmy, které se chtějí připravit na
kvalifikaci a nedostali se na Prague Winter rádi uvidíme u nás. Jsme sice
trochu z ruky, ale zato se snažíme cenu držet maximálně u ledu. Věřím, že i
ženám se u nás bude líbit, tak jako si RW pochvalovali lonští návštěvníci.

Cílem turnaje je také zahrát si co nejvíce zápasů a z toho důvodu je
kapacita WOMEN omezena maximálně na 8 týmů. Dívky budou hrát na druhém
hřišti s umělou trávou. Vhodná obuv jsou salovky nebo turfy. V kopačkách vás
nepustí na plochu!

Informace o turnaji:

Termín: 30.- 31.1. 2016

Charakter: women

Level: Intermediate

Místo: Sportovní hala Bohumín (http://www.bospor.info/cz/sportovni-hala/hala
-zakladni-informace/
(http://www.bospor.info/cz/sportovni-hala/hala-zakladni-informace/))

Poplatky: 1000Kč/team fee, 100Kč/player fee

Přihlášky nejpozději do 20.12. 2015

Stravování: Budeme organizovat vydatnou večeři v blízké restauraci cca. 90Kč

Ale pokud by zvolený typ večeře nebyl váš šálek kávy, tak v bezprostřední
blízkosti haly je hned několik restaurací. Nedělní snídaně je v ceně player
fee.

Spaní: tělocvična DDM, cca 5 min chůze od sportovní haly.

Těším se na vaše odpovědi na sworka at email.cz nebo +420 604 389 691

Za Rainbow Banana

Piškot