[Halo] Vyjádření P7 k systému ligy Open

Jiří Voseček jiri.vosecek at cald.cz
Mon Sep 7 10:44:52 CEST 2015

Ahoj,
dekuji za reakci.

Varianta ze by top tym nejel na 1. kvalifikaci nas popravde nenapadla. Neni moc pravdepodobne, ze by doslo k terminove kolizi s nejakym zajimavym turnajem. A predpoklada se, ze top tym na 1. kvalifikaci jinak pojede, protoze chce hrat.

Nicmene je mozne tohle pravidlo do Soutezniho radu zaradit, i kdyz doufam, ze by nikdy nemuselo byt pouzite. System to nerozhodi, naopak pomuze k vyrovnanosti 2. kvalifikace.

Kacer KS