[Halo] Prazske turnaje pro zacatecniky

Libor Saifrt libor.saifrt at huawei.com
Wed Sep 16 10:12:38 CEST 2015

Ahoj,

jelikoz se nam styska po hre, tak jsme se poptali po volnych hristich a mame zcela neodalatelnou nabidku.

Plan je tento:
usporadat nekolik jednodennich turnaju.
misto konani: Hrdlorezy - Praha 9 (www.spartakhrdlorezy.cz)
hraci den: sobota (19.9. - 17.10.)
cena: 6.000,- Kc za cely den (9-18)
UROVEN: zacatecnici (primarne PALUF, novy hraci ligovych tymu)
zazemi: satna, sprcha, restaurace
system: idealni 8 tymu, 2 skupiny po 4, zapas o poradi. Kazdy tym odehraje 4 zapasy. delka zapasu 2 x 20 minut, hra 7x7 ci 5x5
organizace: pocitani hry ti co hraji, zapis vysledku - prohrani, pocet hracu (5x5 vs 7x7) - domluva mezi kapitany. Proste bude to na kazdem z nas

Myslim, ze to ma sve kouzlo. Cena je vykoupena tim, ze rano budeme mit jen 1 satnu, odpo jiz 2, bohuzel hriste si nenalajnujeme (to nas ale nerozhodi) a kdyz bude prset, tak nas na hriste nepusti.
Ale cena je myslim vic nez prijemna (750 Kc na tym), a travnik vskutky vynikajici.

Takze a ted to nejdulezitejsi:
1. termin jiz tato sobota - tedy 19.9. at si zahrajem, dokud jeste nemrzne.

Prosim dejte mi vedet jeste dnes ohledne teto soboty, at potvrdime hriste.
Berem I volne hrace a udelame pickup tymy.

Tudiz nevahejte, kdo se driv prihlasi, ten bude hrat.

Frisbee ZDAR.

Libor (Mamas & Papas)