[Halo] Fwd: Venkovni sezona 2017

Honza Novak kacerr.cz at gmail.com
Tue Nov 29 12:26:07 CET 2016

Hele, co se tyce ty Evropsky ligy, tak by mozna bylo dobry, aby to nekdo
prednesl trochu analyzu, protoze si myslim, ze spouste lidi nedojde
spousta dusledku, ktery to ma. S par lidma jsem se o tom parkrat bavil a
v podstate pokazdy nas napadlo neco novyho co muze bejt dost dulezity.
Zkusim nadhodit nejaky veci do diskuse.

1. asi dost dulezity je vedet kolik presne spotu do  St. Poltenu bychom
dostali a jakym zpusobem by se ten pocet spotu do budoucna menil
2. dalsi vec je, ze kdyby se to rozhodlo TED pro pristi sezonu na
zaklade vysledku mistrovstvi, ktere probehlo pred timto rozhodnutim, tak
to nektery tymy muze docela neprijemne poskodit (na zrovna ne, ale to na
veci nic nemeni)
3. dost podstatne to svazuje ceskou ligu s evropskou .... ted mne
napada, ze aby to mohlo mit smysl, tak by asi cesky mistrovstvi melo byt
tak tejden/2 tydny pred St. Poltenem
4. v navaznosti na bod 3: Vzhledem k tomu jakou uroven a jak funguje
ceska liga tady bezne jedeme system, ze ty tymy na evropskou ligu jsou
ponekud rozsireny (o hrace z tymu, ktere evropskou ligu nehrajou) takze
treba konkurenceschopnost v Sardicich muze byt ponekud "lepsi" nez treba
na cesky lize (muzeme pracovat s domnenkou, ze z sardic uhrajeme vic
spotu, nez kolik jich dostaneme kdyz se na to sta ovi nejaky pravidlo)
5. jeste k ty svazanosti: Pokud nekdo fakt bude chtit hrat evropskou
ligu, tak bude vyznamne tlacenej do toho, aby na cesky lize nic
neponechal nahode ... coz bude mit za nasledek pravdepodobne nejmin 2
veci: nebude moc dat prostor s vym "min zkusenejm hracum" (nebo to bude
aspon komplikovanejsi) a dale mohou ty tymy mi silnejsi tendence
pretahnout svoje "externi spoluhrace"

Mam pocit, ze jsem tu nevyjmenoval ani vsechny veci, ktery mne napadly v
tech debatach (protoze uz jsem to zapomnel).

Nicmene za mne (a je to ciste muj osobni nazor) je, ze za stavajici
terminovky by zruseni Sardic jako kvalifikace bylo nespravedlivy,
nevhodny a mozna i nevyhodny.

A pak je tu k evropsky lize tema cislo 2 a sice jestli bude open/zeny a
mixova kvalifikace ve stejnym terminu nebo ne. To jak jsme to meli driv
je tak trochu "ochcavka" na ostatni regiony, ale pro spoustu nasich tymu
pomerne prijemna "druha sance".

Kacerr