[Halo] Muziko-Hrani na 1. Lize

v.prusak v.prusak at seznam.cz
Tue Apr 11 22:38:11 CEST 2017

Zdravicko,

rikali jsme si, ze bychom na prvni lize udelali takove panfrisbee muziko-
hrani (PD souhlasi). Plan je takovy ze by se hralo a zpivalo asi v patek
vecer zhruba od 9-11h.

Titmto bych rad vyzval vsechny, kterym se napad libi a take TY, kteri hraji
na nejaky nastroj, aby se mi idealne predem ozvali, abych vedel, zda budu na
podiu saskovat sam, ci zda bude sasku vicero.

Pokud byste chteli, aby zaznely nektere ze zpevnikovych pisni, napiste mi,
vyrazne zvysite sanci, ze song zazni.

Zdravim

Vojta

PS jak to pujde.... tak to pujde