[Halo] EYUC 2017

Míša Čakrtová misa.cakrtova at gmail.com
Fri Aug 11 22:23:08 CEST 2017

Tak už to jistě víte, ale MÁME BRONZ!!! A rovnou dvakrát. :)
Čekala jsem na vyhlášení spirita, ;) toho ale získali ve třech kategoriích
Rakušané s průměrem kolem 12 bodů a v U20 men Slovinci s 13 body.

Mladší holky nejprve podruhé nestačily na Němky, ale v zápase o 3. místo
znovu porazily Francouzky a přišla první česká radost.
U20 sahaly i po finále, těsněji než 15:14 to s Ruskami už ani nešlo. Kdo
viděl, viděl. V zápase s Francií o bronz se holky ani za stavu 1:6 vzdaly a
z 4:9 bylo rázem 9:9! 12:12, universe point, placka. :)
Smekám a osobně doufám, že je v Dobrušce ještě budou bolet nohy. ;)

Kluci: U17 nad Iry vyhráli, Velkou Británii už ale neporazili a skončili
šestí. U20 se ve čtvrtek nedařilo, vyhráli až dnešní ranní zápas se Švýcary
a z 16 týmů vezou domů sedmé místo.

Děkujeme všem hráčům a hráčkam, Kačerovi, Dejvovi, Kačí, Járovi, Lipimu,
Čégovi, Jirkovi a Matějovi za trénování, Tedovi, Téře a Anetce za
organizování, Klér za skvělé fotky, Elfovi za fyzio, Ráchel za fyzickou
přípravu, Pelimu, Tomovi a 3SB partě za vaření a všem, co se na juniorském
snu podíleli a podílejí. Jsou to v součtu tisíce hodin dobrovolné a
neúnavné práce, bez kterých by #czechultimate nemohlo jít kupředu.

Míša