[Halo] 2. kvalda Dobruška - poslední info

Matlak F matlakh at gmail.com
Thu Aug 17 17:35:23 CEST 2017

Ahoj všichni,

máme tu poslední dávku informací před ligou. Protože je tenhle email hrozně
dlouhý, tak pro líné lidi jsem zvýraznil to důležité.

Možná jste si všimli, že meteorologové a jejich modely jsou proti nám. Ale
neztrácejme naději, zatím to vypadá jen na vydatný sobotní dopolední
*deštík.*

Pokud bude pršet a budou hodně mokrá hřiště, tak se asi nějaké zápasy ze
hřišť 3 a 4 přesunou na 5. A proto *kontrolujte rozpisy*, které budou
vyvěšeny v areálu.

Dále se pokusíme, aby byl k dispozici čaj pro všechny, pokud bude
zima. Ale *hrníčky
*si prosím vezměte* svoje*, budou se hodit i na snídani. Dále si *na
snídani* prosím vezměte ještě misku, lžíci a přípor (*vlastní nářadí*).

Jsme Trubky, takže *párty* rozhodně nesmí chybět! V našem okolí tento
víkend budou probíhat tyto akce. Seřadili jsme je podle potřebných financí:

   -> Den otevřených dveří pivovaru (190kč)

   -> Pavel Cejnar (Evropa2) LIVE! Areál Přírodního divadla Val u Dobrušky
(80kč)

   -> areál a vlastní zásoby (0kč)

Nevím, jak pro Vás, ale pro mě je jasná poslední volba. Doufám, že nebudu
sám a někdo vezme i kytaru nebo jiný hudební nástroj. Jinak také verze jít
s týmem do hospody je také v kurzu. V Dobrušce je jedna restaurace U Jelena
blízko náměstí. Jinou možnosti je zajet do Nového Města nad Metují na
námětí (Dům č. 14, Seladon, U Broučka a další skvělé hospody) nebo do
Opočna, ale tam to nemám prochozené.

30 min před vaším prvním zápasem bych chtěl udělat *kapitánský míting*, kde
bych rád pro jistotu zopakoval důležité informace a třeba i nějaké další
přidám. Nezapomeňte poslat *soupisku zítra do 12:00!!!* Ta pak bude k
dispozici čekat na váš podpis.

Kapitánský míting bude vždy u zdroje pitné vody, viz mapka, v časech

*8:00 pro skupiny F,C*

*9:05 pro skupiny A,E*

*13:00 pro skupinu B*

Kdo chcete *doklad* a ještě jste mi neposlali vaše údaje, tak to prosím
udělejte.

Moc děkuju a těšíme se na Vás!

Za Trubky Matlák