[Halo] volná místa na TC s Boston Ironside - last call

Petr Pospíchal info at fotopospichal.cz
Thu Jul 13 15:32:41 CEST 2017

Zdravím,
máme cca 5-7 stále neobsazených míst na Ironside Training Camp ve Velkých
Bílovicích,
několik lidí se totiž na poslední chvíli odhlásilo z různých důvodů, kteří
tak trochu blokovali místo pro ty, kteří měli zájem. Proto posílám tuto
výzvu na Halo. Budu rád, když se to naplní.
Training camp bude již od pátku 21.7. od 16h do 23.7.2017 (konec v 17h) ve
Velkých Bílovicích.
Dejte mi prosím vědět ideálně ještě do neděle, ať to zprocesujeme.
Doplňuji, že celý kemp bude v angličtině a v ceně fee jsou dvě večeře a dvě
snídaně + spaní ve vlastních stanech v areálu.
Více info na: https://www.facebook.com/events/1714614932115517/

Pro ty z vás, které tato výzva (last call) zaujala - zapište se prosím do
této tabulky (do horní části, pokud je volno):
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1cU39GE4T964_oYyi8MUgiXAk_4cPfsmHfgExuzGdg4Y/edit?usp=sharing
*pak prosím pošlete (na účet UFB) částku 1700.- *
*2600888233/2010*

*VS: 1131 (pro všechny stejný)Zpráva příjemci: TC2017 jméno tým *

*Přikládám program kempu: *

Friday afternoon:

   - Welcome
   - Group warm-up/discussion of mobility and proper warmups
   - Warmup drill emphasizing vertical offense fundamentals
   - Short scrimmage
   - Dinner
   - *Evening*: Mental toughness seminar (Russel will integrate the
   learnings from this into the rest of the weekend)

*Saturday morning*

   - Vertical offense talk
   - Warmup
   - Two vertical offense drills
   - Scrimmage
   - Lunch

*Saturday afternoon*

   - Teach a zone
   - Warmup
   - Review the defense live
   - Scrimmage/practice defense
   - *Evening*: Game tape (Boston Ironside) analysis, Team leadership

*Sunday morning*

   - Junk defense/and or set plays
   - Warmup
   - Vertical offense drills
   - Practice Zone and Junk...or review plays
   - Lunch
   - Warmup
   - Game to 15 to end the weekend
   - Group reflections and goodbyes

Za mě a za UFB zatím vše a těším se na vás na kempu,
Sodži (tel.:+420777338864, info at fotopospichal.cz)