[Halo] hřistě středoškolská liga praha

Jaromír Jáchym jaromir.jachym at cald.cz
Wed Mar 15 16:17:52 CET 2017

Vážení hráči, hráčky i všichni ostatní, mám na vás takovou prosbu.

Jak jste si možná už přečetli v zápise z poslední schůze výkonné rady,
poptáváme na pražská kola středoškolské ligy větší prostor než doposud.

Pokud byste tedy někdo věděl o prostoru, kde by se mohla tato soutěž dále
odehrávat, dejte mi prosím vědět. Jedno fotbalové hřiště nejspíš už nebude
stačit.

Poptávané atributy: jeden areál, prostor alespoň na 4 hřiště o rozměrech
25x50, dostatečné zázemí (co se týče šaten, sprch a toalet pro turnaj okolo
100 dětí), preferována umělá tráva, kvůli bezproblémovému chodu v případě
horšího počasí, dostupnost MHD, pronájem v době od 8 do 14 hodin ve všední
den. Optimálně 2 fotbalová hřiště s umělou trávou v jednom areálu.

Za jakýkoli tip předem děkuji

*Jaromír Jáchym*
Rozvoj a Středoškolská liga
tel: +420 721 191 279  | email: jaromir.jachym at cald.cz