[Halo] juniorská reprezentace

Kateřina Kilianová katerina.kilianova at cald.cz
Tue Oct 24 12:05:01 CEST 2017

Zdravím všechny hráče a hráčky,

během následujících dvou víkendů proběhne minisérie podzimních juniorských
soustředění. Tento víkend se týká dívek, ten následující pak chlapců.
Chtěla bych na Vás ještě jednou apelovat, posílejte své juniorky a juniory
na podobné akce, je to pro ně skvělá příležitost. Veškeré informace ohledně
juniorské reprezentace i ohledně samotných soustředění se dají veřejně
dohledat zde: http://cald.cz/juniorska-reprezentace.

Největší osobní zájem mám pochopitelně na kategorii women U17, kterou
společně s Járou Jáchymem trénujeme. Kdybyste měli ve svém okolí jakoukoliv
slečnu starší 10ti let, která někdy v životě už držela v ruce disk a
vypadala, že jí to baví, ozvěte se mi – potřebuji znát pouze jméno a
jakýkoliv kontakt na slečnu nebo (ještě lépe) na její rodiče, zbytek si
dořeším sama.

Mějte se fajn,
Kačí

--