[Halo] 2. kvalifikace Dobruška

Trubky tým tymtrubky at gmail.com
Fri Aug 10 10:29:07 CEST 2018

Kvalifikace Dobruška info
kvalifikace je za dveřmi a posílám info, stručně v bodech.

Snídaně a večeře
za 60kč budou začínat 1,5h před začátkem prvního zápasu a končit cca v 9:30.
Večeře za 110kč budou probíhat v restauraci U Jelena cca od 18h do 21h.
Prosím jezte a odcházejte rychle, ať se tam mohou prostřídat všichni.
Na výběr je ze tří jídel (110kč)
kuřecí řízek s bramborem (varianta A),
zeleninová směs s masem a rýží (varianta B),
smažený řízek (varianta C).
do úterý tj. nejpozději v pondělí (13.8.) mi pošlete počty snídaní a večeří
(hlavně ty večeře spěchají).

Hřiště a areál
Stejně jak loni, tj. městský stadion Václava Šperla, Mělčanská 118
518 01 Dobruška. Jedno hřiště je travnaté a jedno je umělka.

Parkování
Ještě zjistím, jestli bude možnost parkovat na přilehlé louce, kde jsme
minule parkovali. Buďte tedy připravení na variantu, že se bude muset
parkovat přes hlavní silnici tj. dále od stanů.

Občerstvení
V průběhu turnaje bude k dispozici stánek je to nově vybudovaný stánek,
takže bude na trochu jiném místě než loni. (neznám jeho sortiment, takže se
na něj moc nespoléhejte).

Placení
Večeře (110), snídaně (60), poplatek čaldu (30) a players fee (20) v
příslušných počtech plaťte během soboty Vojtovi Hrušovi, kdo ho neznáte,
tak mě najděte a já vás seznámím.
Pokud chcete fakturu na zálohu, tak mi prosím napište ideálně do úterý.

Spaní je ve vlastních stanech na místech viz mapka (stejně jak minule).

Za Sportovní kub letajícího disku TRUBKY, z.s.
Matlák - Matěj Fanta