[Halo] Používání fotografií

Klára Matejková klarkamatej at gmail.com
Fri Nov 9 07:51:48 CET 2018

Zdravím Frisbee komunitu,

Měla bych na vás jen drobnou prosbu. Jak jistě víte občas někde na turnajích fotím a myslím, že občas ty fotky i za něco stojí.

Těší mě, že je používáte k propagaci, což je také účel jejich vzniku, ale na druhou stranu by bylo fajn pokud je někde zveřejňujete uvést autora. Zvláště pak pokud je posílat do nějakých časopisů atd. Je pak totiž trochu smutný věnovat tomu čas(a že ho není málo).

Takže ve zkratce pokud někde používáte moje fotky, uvádějte autora... aspoň to bych si podle mě zasloužila.

Dík
Klér