[Halo] Terminovka 2019 (a dal) - DULEZITA DISKUSE !!!!

Michaela Čakrtová michaela.cakrtova at cald.cz
Tue Nov 27 12:03:37 CET 2018

 Ahoj, blížíme se do finále.

Prosíme oddíly, aby *do 5.12., 18:00* vyplnily anketu ohledně finální
podoby termínovky.
Anketu a popis variant najdete na: http://bit.ly/2FGqc0U.

Máte-li dotazy nebo další komentáře, směřujte je do diskuse k termínovce:
https://www.facebook.com/groups/590476318050737/.

Míša

Michaela Čakrtová
Česká asociace létajícího disku