[Halo] Mix repre

Lukáš Maňák lukas.manak at volny.cz
Fri Oct 26 21:58:21 CEST 2018

Ahojte!

Info o mixovém soustředění a další věci jsou konečně zde - prosím šiřte
mezi všechny zájemce. Zároveň se moc omlouvám za pozdní dodání - slibuji,
že je to poslední škobrtnutí během příprav a vše již bude probíhat hladce!

Všechny zájemce o mix prosím o registraci na *http://mixed.tymy.cz
<http://mixed.tymy.cz>*
Od nynějška budou informace ohledně mixové repre především na těchto týmech
(ty nejzásadnější rozešlu i přes halo).

*Soustředění*

Proběhne, jak bylo deklarováno, v termínu 2. a 3.11.. Nakonec bude
soustředění v Brně v areálu pod Palackého Vrchem (tam co bývá HMČR)*.
Budeme mít k dispozici pěknou umělku, osvětlení i dobré zázemí v šatnách.
Soustředění by mělo být dvoudenní (začátek tak, aby všichni mohli pohodlně
vyrazit až v sobotu ráno). Konec v neděli brzy. Představa je taková, že
stihneme 3 tréninkové jednotky (2 v sobotu a 1 v neděli). Večer bude
prostor probrat vše podstatné, lépe se poznat a naladit se na jednotnou
vlnu. Spaní je v procesu řešení. Více info již brzy na týmech.

*Reakce na obecné dotazy*

1) Pokud na toto soustředění nemohu, mám smysl se o repre pokoušet?

Samozřejmě. Účast na soustředění je vítaná, ale není podmínkou ani hlavním
kritériem výběru. Navíc někteří se chystají na juniory (ať už jako hráči
nebo jako trenéři)

2) Jak to dál vypadá s termíny?

Jak již bylo předesíláno, tak se chystá soustředění na jaře. Dále se budeme
hlásit na Windmill, hledáme ještě jeden vhodný turnaj a nakonec nás čeká
mistrovství v termínu 29.6.-6.7.2018. Přesné termíny se aktuálně řeší
společně s termínovkou na jaru.

3) Rozpočet?

Objeví se co nejdřív na týmech.

Maník

*původně mělo soustředění proběhnout blíže středu republiky, ale bohužel
jedno hřiště mi rezervaci nakonec rušilo a na druhém jsem se nakonec
nedohodl