[Halo] Galavečer další INFO

stetkamatejcz at gmail.com stetkamatejcz at gmail.com
Fri Sep 21 22:33:11 CEST 2018

Ahoj,
Jak už víte, tak 10.11 se bude konat Galavečer. Co to tedy je. Napadlo nás, že frisbee chybí nějaké oficiální zakončení sezony a bylo by super, kdybychom se sešli ve formálním oblečení a vyhlásili nejlepší hráče a týmy sezony.

Jak už asi víte z události na FB, tak se můžete těšit nejen na vyhlášení, ale i na vystoupení různých našich spoluhráčů, tombolu a ani nějaké to občertsvení vás nemine. Začátek bude v 18:00 v divadelním sále na Hlavním Nádraží v Praze a pokud nebudete potřebovat hned domu, tak bude ještě připravená pořádná frisbee afterparty, takže se o zábavu nemusíte bát.

Co se týče lístků a vyhlášení. Zatím jsou lístky k prodeji buď u mne (Matěj Štětka) nebo u Honzy Ondráčka z 3SB (momentálně na mixové kvalifikaci). Pokud by byl zájem o více lístků, tak mi určitě napište a domluvíme se. Hlasování bude probíhat na 2 kola. První týden po Mixovém MČR bude každý tým moct nominovat hráče do každé kategorie a zbytek měsíce bude vyhrazen na to, aby každý hráč mohl hlasovat pro libovolnou nominaci do každé kategorie.

Mějte se hezky,
Další informace budou následovat.

Matěj