[Halo] O+W Kvalifikace Dobruška 2019

Trubky ultimate frisbee team tymtrubky at gmail.com
Tue Aug 27 22:42:44 CEST 2019

Informační mail ohledně kvalifikace na mistrovství open a woman.

Nejprve upozorňuji, že zároveň s kvalifikací bude v sobotu odpoledne a
večer na místě, kde byli minule snídaně, probýhat svatební oslava, takže se
jí, prosím, neúčastněte. Snídaně budou letos probíhat v budouvě šaten nebo
jejím blízkém okolí.

Snídaně a večeře
za 60kč budou začínat 1,5h před začátkem prvního zápasu a končit cca v 9:30.
Večeře budou letos v jídelně sodexo <https://mapy.cz/s/pezepukeje> (2km od
hřišť) upozorňuji, že restaurace U Jelena má na programu svatbu, takže s ní
moc nepočítejte.
Letos nám moc nevyšli vstříc, takže je možné pouze jedno jídlo a to
Kuřecí stehno se šťouchaným bramborem 75 kč
Polévka vývar 15 kč
do pondělí tj. nejpozději v neděli (1. 9.) mi pošlete počty snídaní a
večeří (hlavně ty večeře spěchají).

Hřiště a areál
Stejně jak loni, tj. městský stadion Václava Šperla, Mělčanská 118
518 01 Dobruška. Jedno hřiště je travnaté a jedno je umělka.

Parkování
na přilehlé louce, kde jsme minule parkovali.
Do areálu nevjíždějte pokud vám to někdo z organizátoru nedovolí.

Občerstvení
Letos budeme mít připravené nějaké občerstvení mi (pívo, limo, maso,
hermouš), protože officiální stánek bude uzavřen z důvodu probíhající
svatby v areálu.

Placení
Večeře (75+15), snídaně (60), poplatek čaldu (30) v příslušných počtech
plaťte během soboty Vojtovi Hrušovi, kdo ho neznáte, tak mě najděte a já
vás seznámím.
Pokud chcete fakturu na zálohu, tak mi prosím napište ideálně do úterý
fakturační údaje.

Spaní je ve vlastních stanech na místech viz mapka (stejně jak minule).

Za Sportovní kub letajícího disku TRUBKY, z.s.
Matlák - Matěj Fanta
<https://mail.google.com/mail/u/1?ui=2&ik=2a525ac0df&attid=0.1&permmsgid=msg-a:r1580360192146572069&th=16522fb56e095bd0&view=att&disp=safe&realattid=f_jknl4wka0>

 mapka.pdf
<https://drive.google.com/file/d/17Cz_hqXe3NkjEKGFMWaob5chXNt0Vzy2/view?usp=drive_web>