[Halo] HMČR O+W 2019

Petr Šmalec petr.smalec at ufb.cz
Mon Feb 25 21:27:48 CET 2019

Ahoj,

všem týmům děkujeme za účast a doufáme, že se Vám u nás líbilo.

Někteří u nás nechali pár věcí, které posíláme nafocené zde:
https://drive.google.com/drive/folders/1JOBxQju-V1E6qvfws9seMBYUIAA1IeDD?usp=sharing
*Věci můžu předat osobně na VH ĆALD tuto středu, příp. na prvním venkovním
ligovém turnaji pro ty, co se ozvou do konce března. Poté věci vyhazuji
nebo rozdám.*

V dalším odkaze posílám fotografie paní Jany Vondrové ze soboty:
https://drive.google.com/drive/folders/1hvaNz8ZIT0Z3Ar0547LgDYYgKks3TDuZ?usp=sharing

Týmy, které chtějí vystavit doklad a nedostali ho, ať mi napíšou během
zítřka. Dovezu ho na VH ČALD.

ZPĚTNÁ VAZBA:
Budeme rádi za jakékoliv podněty, které máte k uplynulému turnaji (jak
pozitivní, tak negativní). Psát můžete mi do mailu nebo na FB stránku
události. Docela by mě zajímal názor na to, jestli má smysl dělat snídaně v
tak malém nahlášeném počtu a jaký je Váš důvod toho, že jste si ji
neobjednali a pokud jste si ji objednali, jestli Vám vadí, že snídaně
nebude organizovaná.

Díky a příští rok snad na viděnou.

Petr Šmalec
Ultimate frisbee Brno, z.s.