[Halo] Plážové MČR Open 2019

Petr Šmalec petr.smalec at ufb.cz
Mon Jul 22 20:04:33 CEST 2019

Změna na Plážovém mistrovství ČR

Chupacabras zrušili svou účast na mistrovství a proto prosím věnujte
pozornost změněnému rozpisu, který najdete pod stejným odkazem:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ExPaA6ugrfLA7DSP5s5Q35tkRRW_qcqJsReOO4pO__w/edit?usp=sharing

Pravidla:

   - Hraje se každý s každým, remíza není možná
   - Poločas v 7 bodech nebo po 30min + cap 1, pauza 2min
   - 1 timeout na poločas - 1min
   - Hard cap 13 a nebo cap 1 po skončení času (50min)

Petr Šmalec
Ultimate frisbee Brno, z.s.

Email: petr.smalec at ufb.cz
Tel.: +420 724 779 143