[Halo] brigáda v Kanadě

Kaca Svobodova kaca.svobodova at gmail.com
Thu May 2 14:00:53 CEST 2019

Ahoj,

předem se omlouvám za spam, ale třeba se mezi vámi najde zájemce o brigádu
v Kanadě. Kamarádka Kristina hledá někoho na hlídání svých dvou dětí,
čtyřměsíčního chlapečka a skoro tříleté holky, 8 hodin denně, pět dnů v
týdnu.

Byla by to ideální pozice pro někoho sportovně založeného, jelikož rodina
bydlí na úpatí Skalistých hor, takže ve volném čase spousta možností pro
lidi, které baví turistika/horské kolo/lyžování.

Bydlení by bylo u nich v domě a o víkendech i po večerech by bylo k
dispozici auto. Hledají někoho na zhruba 6 měsíců, od poloviny června či
začátku července. Kamarádka mluví anglicky i česky.

Zkuste se zeptat i svých známých. V případě zájmu mi dejte vědět a já vás s
Kristinou zkontaktuju.

Moc děkuju,
Katy (FUJ)