[Halo] Silver Coast Hat 2019 (Portugalsko)

Filip Kmošek Fritol.K at seznam.cz
Mon May 13 12:59:07 CEST 2019

Ahoj všichni,

právě jste se vrátili z EBUC a rádi byste se do Portugalska vrátili? Nebo
jste na plážové ultimate se závistí koukali doma u youtubových živých
přenosů a rádi byste to zkusili na vlastní kůži? Mám pro Vás řešení.

Rád bych Vás všechny pozval na perfektní plážový turnaj, který se koná v
Portugalsku, kousek od Porta. Jedná se o plážový HAT turnaj organizovaný
týmem Gambozinos (Aveiro). Pokud si chcete užít víkend plný sluníčka a
nejhezčí pláže, kterou jsem za 10 měsíců v Portugalsku viděl, tak neváhejte.

Celý turnaj se hraje na pláži São Jacinto, která je součástí přírodní
rezervace. V ceně fee se nemusíte celý víkend o nic starat - jídlo a pití
budete mít hned vedle hřiště.

Termín: 24.-25. srpna 2019

Lokace: https://goo.gl/maps/APeUCQpapc42(https://goo.gl/maps/APeUCQpapc42)

Více info: http://www.aveiroultimate.com/sch2019.html