[Halo] MČR O+W Dobruška 2020

Trubky ultimate frisbee team tymtrubky at gmail.com
Mon Aug 24 20:27:27 CEST 2020

Ahoj všichni,
posílám informační mail k MČR Open a Women, které se bude konat 5.–6. 9.
2020 v Dobrušce.
Rozpis pošlu, až bude.

* Snídaně a večeře*
Večeře i snídaně budou probíhat u středové klubovny – chata na trávě (viz
mapka, minule jak byla svatba).
Snídaně budou probíhat přibližně od 7:00 do 9:30. Cena 60 Kč.
Večeře letos zajistíme my přímo na místě ve středové klubovně. Proto také,
prosíme, abyste si ideálně dovezli svoje jídelní načiní. Večerní menu:

   1. Polévka - kuřecí vývar 15 Kč
   2. Guláš s chlebem 70 Kč
   3. Čína s kuřecím masem s rýží 75 Kč
   4. Čína vege (tofu, tempeh) s rýží 75 Kč

*Do pondělí, tj. nejpozději v neděli (30. 8. 2020) mi pošlete počty snídaní
a večeří.*
Drobné změny budou možné i potom.

*Hřiště a areál*
Stejně jak loni, tj. městský stadion Václava Šperla, Mělčanská 118, 518 01
Dobruška.
Jedno hřiště je travnaté a jedno je umělka.

*Parkování*
Na parkovištích přes cestu (viz mapka).
*Do areálu je vjezd zakázán.*

*Placení*

*Budeme vybírat doplatek 500 Kč na teamfee*
dále večeře (max 75+15), snídaně (60), poplatek čaldu (30) v příslušných
počtech.
Vše plaťte během soboty Vojtovi Hrušovi, kdo ho neznáte, tak najděte
nějakého organizátora a on vás nasměruje.
Pokud chcete fakturu na zálohu, tak mi prosím napište, ideálně do úterý (1.
9. 2020), fakturační údaje.

*Spaní *je ve vlastních stanech na místech viz mapka (stejně jak minule).

Za Sportovní klub létajícího disku TRUBKY, z.s.
Matlák - Matěj Fanta
tel. 608331150

 mapka.pdf
<https://drive.google.com/file/d/1xUmez0n9JJ5RwB9_rJABSdiPMOuZ-iG-/view?usp=drive_web>

PS: Pokud chcete mít originální fotku z turnaje můžete zkusit projet velkou
rychlostí po hlavní silnici, která vede podél hřišť (je tam radar).