[Halo] SCIENCE WANTS YOU

Magdalena Juranová stabilitahracuuf at gmail.com
Wed Dec 9 07:10:29 CET 2020

Ahoj,
hledám frisbeečkáře pro svou diplomku.

*Pokud ti je mezi 18ti a 35ti (včetně), frisbee hraješ alespoň 3
roky, neměl/a jsi v poslední době žádný úraz, který ještě léčíš, a máš
alespoň jeden reprezentační start* - JSI MŮJ ČLOVĚK  💪

Co tě čeká?
Budu měřit tvoji stabilitu, měření proběhne jednou a trvá to cca 45 minut.

Co ti to dá?
Získáš informace o tom jak tvoje tělo reaguje v situacích náročných na
udržení stability a případně zjistíš, kde jsou tvé limity a na čem a jak
můžeš pracovat. 😉

Kde bude měření probíhat?
V kineziologické laboratoři na Fakultě tělesné výchovy a sportu UK.
https://goo.gl/maps/QoukFvK8JMy9aeBM7

Potřebuješ s sebou něco speciálního?
Ne, jen pohodlné sportovní oblečení, ve kterém se můžeš volně hýbat.

Kontaktní mail celýho projektu kam se mi můžeš hlásit a směřovat tam
veškerý svoje dotazy je: *stabilitahracuuf at gmail.com
<stabilitahracuuf at gmail.com>  *

Těším se na tebe!
Magda Juranová