[Halo] Plážové MČR O+W, Brno 2020

Petr Šmalec petr.smalec at ufb.cz
Mon Jul 20 12:04:46 CEST 2020

Ahoj všem,

posílám souhrn informací k plážovému mistrovství open a women v Brně.
Turnaj jsme nakonec udělali jednodenní, viz rozpis.

Hřiště:
Sportovní areál Hroch, ulice Veslařská, Brno Komín
(*https://mapy.cz/s/3w1eQ <https://mapy.cz/s/3w1eQ>*)

Platby:
TF = OPEN 1400,- Kč, WOMEN 700,- Kč (poslána záloha 2000,- Kč, přeplatek
budeme vracet na účty, ze kterých záloha přišla)
PF = 30,- Kč ČAU poplatek (výběr v hotovosti na místě)

Rozpis:
https://drive.google.com/file/d/1vPLbBs1OLqn9-1M1XUoBWwwUTLqmOhIL/view?usp=sharing

Nezapomeňte prosím vyplnit soupisky v Evidenci hráčů.

Příjezd je možný od sobotního rána. Bohužel nemáme k dispozici areál od
pátečního večeru z důvodu jiné akce. Pokud máte problém s příjezdem nebo
potřebujete zařídit přespání, napište.

Nejlépe umístěné týmy budou mít možnost se zúčastnit Mistrovství Evropy
klubů 2021, pokud tento turnaj bude zorganizovaný.

Jídlo:
Snídaně ani večeře organizovat nebudeme. V areálu je stánek, kde bude možné
si koupit něco malého k jídlu a pití. Nedaleko areálu je restaurace.

Prosba:
Z Prahy ze skladu bychom potřebovali dovézt medaile pro kategorii Open.
Napište mi prosím, pokud máte možnost medaile dovézt.

V případě otázek se na mne neváhejte obrátit.

Petr Šmalec
Ultimate frisbee Brno, z.s.

Email: petr.smalec at ufb.cz
Tel.: +420 724 779 143