[Halo] fris b on da beach

stepan.materna at centrum.cz stepan.materna at centrum.cz
Wed Aug 3 12:40:18 CEST 2005

Vážení přátelé,
Rozhodl jsem se oficiálně vypustit informaci, která se zatim šířila jen pokoutně od ucha k uchu.
Ano, již tuto sobotu se koná plážový turnájek u bývalé pískovny v obci Mlékojedy u Neratovic. K dispozici je rozkošný plážový bar, možnost koupání a spaní (ve stanech či pod širákem) na místě činu, večer se koná koncert. Abych měl větší přehled o účastnících, prosím všechny - tedy i ty,kdo už účast přislíbili mě či Kačerrovi - aby mi na email poslali potvrzení, že přijedou. Potvrzení může být buď za tým (tým+počet hráčů), nebo, v případě, že se váš tým nechystá, za jednotlivce. Přihláška jednotlivců je možná takto emailem, nebo tak, že se VČAS dostavíte na místo a budete přidělení do týmu.
Ještě několik souhrných informací:

MÍSTO:
Mlékojedy u Neratovic - pískovna
mapku i instrukce nalezneta na www.free-d-bar.cz

TERMÍN:
jen sobota 6.8.2005
10:00 sraz a rozdělení týmů
10:30 - 17:30 hra
18:00 - ?? finále/all star game - podle toho, kolik tam bude diváků a co nám v tu chvíli bude připadat vhodnější
20:00 - ?? party s DJs z Mexika a Jamajky (jména viz web)

ZÁZEMÍ:
hřiště, koupání, bohatě zásobený bar, možnost spaní ve stanech v pátek i v sobotu
každý si prosím přiveze vlastní vody, nebo bude pít pivo - vody zkrátka nejsou zajištěny
bude tam muzika a zázemí pro komentátora, takže se do toho bude kecat. Počítám, že vyzveme i cizí lidi aby si zahráli, tak vám je pak možná šoupneme do týmu;)

SYSTÉM:
trošku anarchie na bázi kdo chce hrát jako tým bude hrát jako tým, kdo chce do pick-upu bude v pick-upu, kdo chce ke konkrétnímu týmu domluví se, jestli tým taky chce jeho.

STARTOVNÉ:
player´s fee: 0,-
team fee: 0,-

Zdravím a těším se v sobotu

Štěpán

P.S.: Na akci budou od zejtřka upoutávky na Radiu 1 aRadiu Blaník