[Halo] dotaz na non-stop system

evex at email.cz evex at email.cz
Fri Feb 10 08:56:44 CET 2006

Čau Kačere,

ATRUCove na turnaj prihlaseny jsou (teda by meli byt), ale mam jiny
dotaz, ohledne non-stop systemu. nemuzu nejak prijit na jeho vyhody
a duvody, proc si se pro nej rozhodl. Myslela jsem, ze v Usti to
bylo, protoze tam bylo moc tymu a tedy malo casu, ale na ponorku
pises, ze nejsou ani vsechny mista obsazeny.

Non-stop system mi prijde strasne zmateny: 1) tym nema v prubehu
zapasu prakticky moznost zmenit taktiku, 2) problem stridani-hlidam
si utocnika, on zabehne na stridacku a o 4 metry dal vybehne jeho
stridajici hrac, takze ja nemam sanci tenhle 4metrovy naskok
dohonit, 3) kolikrat ani nestihnu po bodu dobehnout na stridajici
lajnu a uz tam leti dlouha do nasi zony, 4) pri normalnim hracim
systemu muze jeden bod trvat treba 10 minut, vsichni jsou uhnany, uz
si chtej odpocnout, ale bod nakonec ziska ten zdatnejsi. To je prece
frisbi. A ne treba hokej, kde proste stridaj, kdyz uz nemuzou, .....
.atd.
 Mozna reknes, ze vsude ve svete se to tak hraje, ze se tim usetri
cas a vic si zahraju, ... ale me naopak prijde, ze si sice vic
zabeham, ale pizitek ze hry bude nulovej. Kdyby bylo naky hlasovani,
jestli non-stop system nebo ne, tak ATRUC by byl proti.

Dekuji ti za odpoved (pokud mi ji posles :- )), Tebe i zimnici
zdravi EVEX
PS: UVITAM ODPOVED OD KOHOKOLIV, KDO MI TO DOKAZE VYSVETLIT.DIK FIK
EVEX

Eva Kostnerová
evex at email.cz