[Halo] FW: Muzska cast reprezentace

Libca l.crha at cscworld.cz
Mon Jan 29 20:25:20 CET 2007

Toto jsou momentalne vsechny dostupne informace ohledne muzske casti
reprezentace:

do coed se hlasi:

Kacerr

Honza

Novak

ZZ

Me2d

Petr

Medek

PD

Jiri

Ditter

ZZ

Ondrej

Bouska

ZZ

Zdenek

Bouska

ZZ

Frenkie

Frantisek

Fencl

PD

Lukas

Filandr

 <mailto:kacerr at zlutazimnice.cz> PD

Jerry

Jaromir

Koubek

 <mailto:kacerr at zlutazimnice.cz> TM

Tomasek

Tomas

Vesely

PD

Freza

Ondra

Novak

 <mailto:ondrej at bouska.info> TM

Petr

Josek

 <mailto:zdenek at bouska.info> FUJ

Lukas

Karasek

 <mailto:ffencl at seznam.cz> PD

Hera

Petr

 <mailto:kacerr at zlutazimnice.cz> Haering

 <mailto:lukasicek at praguedevils.org> PD

Pavel

Duchan

 <mailto:jaromir.koubek at centrum.cz> PD

Zeli

 <mailto:tomas.vesely at email.cz> BOA

Jiri

 <mailto:ondrej at bouska.info> Smid

 <mailto:tomas.vesely at email.cz> EXIT

Nathan

 <mailto:zdenek at bouska.info> Heilmann

FUJ

Ondra

 <mailto:ffencl at seznam.cz>

P7

Cupcak

Michal

 <mailto:lukasicek at praguedevils.org> Sevcenko

ZZ

Tomas

 <mailto:jaromir.koubek at centrum.cz> Rehor

ZZ

Ondrej

 <mailto:tomas.vesely at email.cz> Zezulka

 <mailto:zeliho at seznam.cz> ZZ

Stepan

Materna

 <mailto:petr at letna.cz> PD

(mozna open, kdyby byla sestava uchazejici)

 <mailto:listr at centrum.cz>

z puvodniho open zbyvaji a do coed ani slabeho open se zatim nehlasili:

Mara

Marek

Holicky

 <mailto:lukas.karasek at gmail.com> FUJ

(mozna coed, ale spis ne; slaby open ne)

Saky

Michal

Peske

 <mailto:ondra_novak at seznam.cz> LIONS

(coed ne; slaby open take spis ne)

Petr

Skoda

 <mailto:frisbeeul at email.cz> P7

Vitek

Zivny

 <mailto:stepan.materna at seznam.cz> PD

Marek

Prihoda

 <mailto:listr at centrum.cz>

 <mailto:nathan.heilmann at gmail.com>

slaby open pred coed preferuji:

 <mailto:peske at fic.cz>

Libor

 <mailto:petr at letna.cz> Crha

 <mailto:z.vit at seznam.cz> TM

(coed, pokud se nepodari sestavit byt slaby open)

Loc

Jakub

 <mailto:z.vit at seznam.cz> Novak

 <mailto:maarovo at volny.cz> TM

(coed ne, nedostanu se do sestavy)

Netoldak

 <mailto:stepan.materna at seznam.cz>

BOA

Takze se do coedu hlasi 23 hracu, do openu 3 a 3 se jeste k nove situaci
nevyjadrili. Takze mame 26 - 29 hracu. A porad jeste doufam, ze se po
zverejneni techto informaci a po seznameni se se situaci prihlasi jeste par
uchazecu o tzv. "slaby open". Do finalniho vyberu coedu se dotane 10. Z
uvedenych cisel vyplyva, ze slaby open muze byt realny. A je skoda ho vzdat,
protoze 19 hracu z tech, kteri projevili zajem jet do Anglie, jinak
nepojede. Je jasne, ze open ma sanci jedine v pripade, ze hraci, kteri se
hlasi do coedu, zvazi svoje sance se dostat do finalni sestavy (nejlepe po
dohode s Kacerem) a pripadne se prihlasi do slabeho openu. Nedokazu ted
odhadnout, kolik takovych hracu se najde. A tohle potrebuju co nejrychleji
zjistit.

Je jasne, ze do pripravy coedu pujde vic nez 10 hracu, resp. pro dostatecnou
konkurenci by i melo. Dokazu si predstavit moznost, ze by se finalni sestava
coedu uzavrela uz mesic (nebo i driv) pred mistrovstvim, aby se nenominovani
hraci mohli pripadne jeste dodatecne zaradit do sestavy openu. Tohle ovsem
neresi situaci nynejsi, kdy potrebujeme dat dohromady minimalni pocet
jistych hracu nutny pro nahlaseni openu. Tohle cislo jsem stanovil na 16.

Jenom pro upresneni. To, ze jsem se ujal organizovani slabeho openu
neznamena, ze ho nutne musim vest ja. Moznosti je vic. Muze spolupracovat
vic treneru, muze to delat uplne nekdo jiny. Ja jenom nabizim se toho
ujmout, aby se dalo na necem stavet.

Dovolim si ted shrnout, co vsechno :-)  ted od koho potrebuju:

-          od hracu, kteri se hlasili do coedu a kteri nejsou ochotni hrat
za slaby open, aby me informovali.

-          od hracu, kteri se hlasili do coedu, aby co nejrychleji zvazili
sve sance a pripadne a po dohode s Kacerem se prihlasili mne do slabeho
openu.

-          od Petra Skody, Vitka Zivneho a Marka Prihody, aby se vyjadrili.

-          od vsech zapalencu, kteri nejsou uvedeni ve vyse uvedenych
seznamech a kteri jsou ochotni venovat svuj cas a fin. prostredky priprave a
turnaji v Anglii, aby se mi prihlasili.

Jeste pripojuju text Zeliho emailu a moji odpoved, kde mozna najdete nektere
odpovedi.

Cau Zeli. Delam vsechno pro to, aby se tzv. "slabej open" sestavil. A to z
tech duvodu, o kterejch pises. Ikdyby tam ten tym nevyhral ani jeden zapas,
ceskymu ultimate to nemuze uskodit. Pokud se najde dost hracu, ktery budou
chtit jet i za techhle podminek, proc jim to neumoznit. Nevypada to ovsem
vubec ruzove a dat ty lidi dohromady nebude vubec zadna prdel. Ted je na
tahu Kacer a ja ho honim, aby dal co nejdriv dohromady soupisku zajemcu o
coed a zverejnil ji, aby se mohli jednotlivi hraci rozhodnout, jestli maj
sanci se do finalni sestavy coedu dostat nebo ne, a pripadne se prihlasili
me. Pro sebe jsem si zvolil cislo 16, jako uplne minimalni pocet pro
prihlaseni openu, at pujde o Prazaky nebo mimoprazsky. Pokud to klapne budou
treninky taktiky v Praze a planuju spojit fyzickou pripravu s coedem. Od
mimoprazskych budu vyzadovat fyzickou pripravu individualni a pokusim se vas
nejak motivovat i v pripade, ze nebudu mit k dispozici konkurenci o finalni
sestavu. Je jasny, ze soustredeni a spolecny turnaje budou nutny. Pokud by
nas, v coz ted vubec neverim, bylo dost na to, ze konkurence o finalni
sestavu bude, je jasny, ze mimoprazsky jsou v nevyhode, ale s tim se asi
neda nic udelat. Muzu pro vas udelat to, ze vam sepisu teorii a rozkreslim
drily po kazdym prazskym treninku, poslu vam to a vy to zaradite do treninku
svyho tymu. Co se tyce tech hracu, ktery odpadnou z coedu az pri uzavreni
finalni sestavy, tak je patrne vezmu, kdyz budou chtit, protoze to s
nejvetsi pravdepodobnosti budou hraci, ktery nas posili, ikdyz s nama
nebudou trenovat, a ktery budou schopny se snadno prizpusobit taktice. Ale
je hodne pravdepodobny, ze s nama chtit jet nebudou. Leda bychom udelali
takovej pokrok, ze hrat s nama bude pro ne zajimavy. Postoj, ze nema cenu
jet hrat do Anglie se slabym tymem, zastavalo v Chomutove pomerne dost hracu
z tech, ktery se hlasili do Tomaskova openu. V kazdym pripade nemuzu tyhle
hrace pocitat do onech 16. Tak zatim, a az budu vedet vic, ozvu se.

Libcak