Re:[Halo] FW: Muzska cast reprezentace

Jana Vejmelková jana.vejmelkova at seznam.cz
Tue Jan 30 15:31:40 CET 2007

Ahoj,

organizatori EUC 07 po me chteji vedet, ktere tymy na EUC postavime. Napsala jsem jim, ze jim to dam vedet do patku, tak snad to bude stacit.

To znamena, ze do ctvrtka potrebuju od Libci vedet, jestli OPEN tym pojede a taky zaruceni, ze se uhradi naklady za open, ktere do toho zatim CALD dal.

Proto si to vsichni rozmyslete co nejrychleji.
Libco, ty mi dej prosim do ctvrtka vedet.

Mejte se hezky

Jana