[Halo] Pravidla @ Usti

Honza Novak kacerr at developers.zlutazimnice.cz
Wed Mar 14 13:53:08 CET 2007

Cau,
Mam docela dulezity dotaz pro tymy, ktere jedou do usti. Nejak chystam herni
system, pro devet tymu s tim, ze nejdulezitejsi je si hezky zahrat, takze
asi nebude uplne spravedlivy, ale o to na tomto turnaji tak nejde... kdo
vyhraje vse, tak vyhraje cely turnaj, takze spravedlive je to dost.

Ale chci se zeptat na nasledujici vec.

Chcete hrat NONSTOP = vice realne odehraneho casu, nebo radeji starou dobrou
hru se stridanim stran? vypada to totiz, ze vetsina tymu ma lidi spis min
nez vic, tak nechci vsechny uplne znicit. Pravidlo bude tak jako tak alespon
2 zeny na lajne.

Takze mi piste zda nonstop, ci nikoliv ... pokud budu mit malo odpovedi, tak
se rozhodnu sam podle sebe tak aby  se mi to hodilo do rozpisu zapasu. Takze
piste hned.

Dik, Kacerr