[Halo] Dobra duše :)

Honza Novak kacerr at developers.zlutazimnice.cz
Tue Jan 8 10:27:37 CET 2008

No a toto mi jiz opravdu neda a musim reagovat ....
Protoze jsem tohle vcera nekolik hodin rozebiral s cupitem ... psal jsem
i na VR bez reakce, takze myslim, ze uz je na case jit s tim na verejnost.

Myslim si, ze slucovani prestupnich pravidel, respektive soupisek a
vseho pro tri odlisne kategorie: Open, zeny, mixed je chyba, protoze ve
skutecnosti jsou to tri ruzne souteze.
Zde se jeste nabizi otazka, zda indoor, outdoor eventuelne plazove
mistrovstvi nejsou take jine souteze.

Nerozumim tomu, proc bych nemohl hrat v mixu za zlutou zimnici, na open
mistrovstvi treba za fuje nebo pd, kdyby to melo nejaky zasadni vyznam
... a kdybych byl zena, tak bych si to za zeny mohl jeste strihnout za
nekoho jineho, protoze bych se s nima treba "kamaradil" a nebo lip bych
s nima v zensky kategorii pravidelne hral na ruznych turnajich ......

Pokud zimnice napriklad proto, ze nema sanci na to "nejlepsi" umisteni
neobsadi open mistrovstvi, tak lidi ze zimnice nemuzou hrat v openu? ...
predesilam, ze zimnice sama za sebe v outdoor sezone uz nejspis nekolik
let neobsadila jediny open turnaj v zahranici .....
Pokud se tym sklada z 7mi muzu a 3 zen a nikoho jineho nemaji, tak
proste nesmi hrat mix za jine tymy, se kterymi treba dlouhodobe
spolupracuji?

Byl bych rad, aby pokud nekdo ma pocit, ze toto je spatne stejne tak
jako ja .... nebo treba ten problem vidi trochu jinak, aby se vyjadril
.... protoze pokud jsem jediny koho toto trapi, tak nema prilis cenu se
tim zabyvat ... ale pokud na, tak by nebylo od veci trochu vyvinout tlak
na radu, aby se snazila tymum spis pomahat, nez neco striktne prikazovat.

Kacerr