Re: [Halo] Dobra duše :)

zeliho zeliho at seznam.cz
Tue Jan 8 11:38:16 CET 2008

no chtel bych tak reagovat jelikoz se me toto tema dost tyka. Jelikoz jsem clenem BOA a u nas neni moc jistota kolik nas na turnaj pojede dokud nesedime v aute a ja chci hrat a objezdit co nejvice turnaju, tak my nezbyva nic jineho nez se k nekomu pridavat.

rozdeleni pravidel pro open,mixed a ženy bych uvítal. ženy se mě moc netýkají :-) ale napriklad v kategorii open bych chtel jezdit na CEL a turnaje open za TM, a mixed jsem uz zacal na podzim hrat za ŽZ na mistrovstvi, ted pojedu za ŽZ taky na MR, jelikoz BOA nejede a jediný treninky ktery stiham jsou patecni ŽZ a to je obcas. Tak by bylo dobry to nejak to vyresit a ujasnit.

Jesliže chci objet hodne turnaju a dohnat co nemam sanci v Ostrave natrenovat, tak nemam jinou moznost nez stridat tymy. Myslim ze tento problem maji spise mimoprazsti ale i Praze je jich par.

Diky a Letu Zdar Zelí